תקנון האתר
1. מרכז השינה וייס משמשת כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים באינטרנט בישראל.
2 רשאים להשתתף בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף הזמנתו של משתתף הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.
5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון.
7. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג ” דף מכירה”, דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה ומחירו.
8. פרטים מלאים לכל מוצר ניתן לראות ע”י הקשה על המוצר בדף המכירה כפי שיופיע בחנות. במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.
9. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
10. במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות.
11. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה מול חברות האשראי.
12. כל המוצרים המוצגים באתר מצויים במלאי והחברה מתחייבת לספקם במועד הנקוב באתר, החברה עורכת מעקב קבוע אחר המלאי, מוצר שאיננו במלאי יוסר מהאתר או שיצויין בסמוך אליו באופן בולט כי המוצר איננו במלאי. אם המוצר אינו במלאי עקב נסיבות חריגות בלבד, שלא היו ידועות בעת ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, אזי תימסר לצרכן הודעה תוך יום עסקים.
13. בביצוע הזמנה באתר יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס’ טלפון, מספר כרטיס אשראי מס’ תשלומים וכד’.
14. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל”מבצע פעולה”. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדוייק.
15. בעסקה טלפונית מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ע”י חברות כרטיסי האשראי.
16. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העיסקה ע”י חברות האשראי.
17. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
18. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
19. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
20. שיטת המשלוח הינה באמצעות חברת הובלות שתגיע ישירות לבית הלקוח.
21. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר כתוצאה מכוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
22. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר כתוצאה משביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
23. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר מכל סיבה שאינן בשליטת החברה.
24. יחד עם זאת, במקרה של איחור, יתאפשר לצרכנים לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה והשבת מלוא הכסף ששולם.
25. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
26. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
27. ניתן להוביל באופן עצמאי את המוצר ,כאשר כל פגם במוצר שיגרם כתוצאה מההובלה או ההרכבה העצמאית יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח. החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של מוצר על ידי סבלים בלבד, עד לקומה שלישית, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק מחלקיו, ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים. במקרה בו יש, לדעת המזמין, צורך בהובלה חריגה (הובלה שאינה רגילה, כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה בה קיימת בעיית גישה לאזורים מסוימים מטעמים בטחונים, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות, הכל לפי שיקול דעתה של החנות), מתבקש המזמין לפנות לשירות הלקוחות לפני השלמת תהליך ההזמנה, ולהסדיר באופן נפרד את כל הקשור בהוצאות ההובלה החריגה ובאפשרות קבלת המוצר בחנות. מודגש בזה, כי בכל מקרה יחולו מלוא הוצאות ההובלה החריגה על המזמין בלבד.
28. הובלה במדרגות מעל קומה שלישית או במקרה של צורך בשרותי מנוף חיצוניים תהיה בתוספת תשלום.
29. מחיר ההובלה תקף לאזורים בקו הירוק בין אשקלון עד מטולה, הובלה לאזורים מרוחקים יותר תחוייב בתשלום נוסף.
30. דמי המשלוח ישולמו ע”י הלקוח לפי מה שמצוין באתר.
31. ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 ימים מקבלת המוצר. המוצר יוחזר, ככל שהדבר אפשרי או סביר, באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא, החברה רשאית לתבוע את הצרכן בשל הרעה משמעותית בערך המוצרים.
32. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק או בין המוצר שהוזמן לפרטים שצויינו במסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מהמחיר הכולל של המוצר, או 100 ש”ח לפי הנמוך, החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה-לא ייגבו דמי ביטול, החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה.
33. לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה.
34. לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים אשר הורכבו ופורקו בבית הלקוח.
35. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה, ולהשיב את הכסף ששילמו הצרכנים במקרים כגון אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר. או אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין . או במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין . או במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
36. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
37. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.